خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی:

پخش مسابقات نساجی، اولویت اول سازمان صدا و سیمای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۰۹

اگر قرار است تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کند و ماندگاری اش را تثبیت نماید باید با برنامه ریزی مدون پیش رفت.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پخش مسابقات فوتبال نساجی باید در اولویت اول پخش سازمان صدا و سیمای استانی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " کمال علیپور " در مراسم معارفه مالک جدید باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران علاوه بر بازی سازی و سابقه درخشان اظهار داشت: این تیم از هواداران بیشماری برخوردار است و باید در اولویت اول پخش صدا و سیما قرار گیرد.

وی ادامه داد: رسانه ملی عضو دوازدهم تیم فوتبال محسوب می شود و باید به کمک تیم بشتابد و با پخش رایگان بازی ها مشوق این تیم باشد.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی از تماشاگرهای نساجی بعنوان حامیان واقعی تیم نام برد و افزود: این تیم زمانی جز ۴ باشگاه بزرگ و مطرح کشور بود و با قدمت ۷۰ ساله و هواداران بیشمار باید برنامه ریزی شود تا با ساخت کمپینگ ها ظرفیت ورزشگاه بیشتر گردد.

علیپور تیم نساجی را دغدغه ی خود و مسئولین ارشد استانی و شهرستانی دانست و تاکید کرد: کسی می تواند این باشگاه را نجات دهد که دغدغه ی انجام این کار را با تمام وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه سعه صدر و حوصله از مولفه های یک سرمایه گذار موفق خواهد بود تصریح کرد: تمامی مسئولین استان و شهرستان با تمام عشق و علاقه و تمام توان از پرهام مالک جدید این باشگاه حمایت خواهیم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: اگر قرار است تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کند و ماندگاری اش را تثبیت نماید باید با برنامه ریزی مدون پیش رفت.

علیپور ادامه داد: هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی ایران باید صداقت در رفتار، گفتارو عمل را در نظر بگیرد و از پرهام خواست طبق تعهدات و برنامه ریزی باشگاه را بدست گیرد تا نساجی به جایگاه واقعی خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز