خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

کاهش ۵۰ درصدی تعرفه شب و روز بازار‌ها برای اقشار مورد حمایت در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۰۰

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از کاهش ۵۰ درصدی تعرفه شب و روز بازار‌ها و روزبازار‌های برای متقاضیان و اقشار مورد حمایت خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ناصحی در حاشیه نشست یک شهر تجربه که در شهرداری مشهد برگزار شد،  اظهار داشت: یکی از پایین‌ترین حلقه‌های اقتصادی در اقتصاد خورد عرضه مستقیم محصولات است. کسانی که ظرفیت در اختیار داشتن امکان ثابت را ندارد، شهرداری مکلف است در قالب روز بازار‌ها و شب بازار‌ها نسبت به تولید اشتغال و فرهنگ سازی برای تهیه کالا‌های عمومی توسط مردم در این بازار‌ها اقدام کند.

وی افزود: زمینه اشتغال حدود ۱۲ هزار نفر در سال گذشته فراهم شده و الان بعد از موضوع کرونا به مسیری برگشته‌ایم مردم بتوانند کالای خود را بدون واسطه ارائه و عرضه کنند. بازار‌های خورد حلقه‌های بسیار ارزشمندی از نظر فرهنگی، اشتغال و اقتصاد و امنیت است و در دوره ششم مدیریت شهری تلاش شده است به لحاظ کمیت و کیفیت این بازار‌های را ارتقا دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: رویکرد ما این است در فضای امن کسانی که توانایی داشتن مکان ثابت را ندارند به کارگیری کنیم. بانوان سرپرست خانواده و معلولین در اولویت هستند. همچنین ۵۰ درصد از تعرفه‌هایی که برای این بازار‌ها برای اقشار مورد حمایت است توسط شورای شهر کاهش پیدا کرده است و حدود ۲ میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است.

ناصحی اضافه کرد: با گسترش این بازار‌ها و مخصوصا شب بازار‌ها در مشهد زیست شبانه را احیا کنیم و مردم بتوانند خدماتی که نیاز دارند را در ۲۴ ساعت دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز