خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر مشهد:

جشنواره غذای ملل رویدادی موفق در راستای نشاط مردم بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۲۳۳

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از امور مثبت در راستای نشاط و شادابی مردم برگزاری جشنواره‌هایی چون غذای ملل و صنایع دستی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن موحدیان در اختتامیه جشنواره غذای ملل و صنایع دستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید فرصت‌هایی را ایجاد کنیم که بتوانیم مردم را برای لحظه‌ای از خانه‌ها به ویژه خانه‌های آپارتمانی جدا کنیم و نشاط و شادابی صحیح را در اختیار ‌آن‌ها قراردهیم، یکی از امور مثبت در راستای نشاط و شادابی مردم برگزاری جشنواره‌ای چون غذای ملل و صنایع دستی است.

وی با تاکید بر اهمیت همبستگی ملل، افزود: امروز در شهر مشهد میزبان بسیاری از اتباع عراقی و افغانستانی هستیم و خوشبختانه شاهد برپایی غرفه لبنان نیز بودیم. ایران با هند و پاکستان دارای سوابق تاریخی و فرهنگی است و جمع شدن همه این کشورها در کنار یکدیگر در جهانشهر مشهد امر مطلوبی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد استقبال مردم از جشنواره غذای ملل و صنایع  دستی را مطلوب را ارزیابی کرد و گفت: استقبال مردم بیانگراین است که تصمیم درستی اتخاذ شده و شاهد تقاضا مردم برای تمدید هستیم.

موحدیان در خصوص گسترش این جشنواره و مشارکت سایر کشورهای اسلامی، بیان کرد: هیچ کاری بزرگ آغاز نمی‌شود، اگر به مرور مردم را مطالبه گر کنیم سپس خواهیم دید سایر کشورها مشارکت خواهند داشت؛ البته برخی محدودیت‌ها وجود دارد همه کشورها نمی‌توانند شرکت کنند چرا که باید از گوشت حلال استفاده کنیم که در کشورهای اسلامی مورد استفاده است. امید است این جشنواره گسترش پیدا کند.

وی افزود: این جشنواره می‌تواند حداقل یک روز زائر را به خود اختصاص دهد اما به جهت ماندگاری زائر باید فضای وسیع‌تری را در نظر بگیریم، این فضا با این حجم از استقبال کافی نیست و برای استفاده زائران باید فضای بزرگتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز