خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

فاز مطالعاتی پروژه‌‌های زودبازده ۲ در مشهد آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۴۷

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فاز مطالعاتی پروژه‌ های زودبازده ۲ باید در سریعترین زمان ممکن آغاز شود تا در ابتدای کار معطل مطالعات نباشیم و از ابتدای سال بتوانیم اجرای آنها را دنبال کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید ابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح منطقه ۶ با بیان اینکه قسمت زیادی از این منطقه در محدوده اراضی آستان قدس قرار گرفته، اظهارکرد: ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تولیت آستان قدس رضوی برای ارتقاء رضایتمندی و اجرای پروژه‌های شهری شهری، امیدواریم با تقویت و کامل‌تر شدن این تعاملات بتوانیم خدمات ارزنده‌تری به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه دهیم.

علیزاده در ادامه به پروژه‌های زودبازده اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها جزو اولین پروژه‌هایی بودند که از ابتدای سال اعتبارات آنها باز شد و خوشبختانه پیشرفت خوبی نیز داشته‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: پروژه‌های زودبازده شامل ۳ بخش عمرانی، تملک و مساجد می‌شود؛ در حوزه پروژه‌های عمرانی پیشرفت خوبی شاهد هستیم و با ادامه رویه‌ها به همین ترتیب، تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

علیزاده تصریح کرد: فاز مطالعاتی پروژه‌های زودبازده ۲ باید در سریعترین زمان ممکن آغاز شود تا در ابتدای کار معطل مطالعات نباشیم و از ابتدای سال بتوانیم اجرای آنها را دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز