خبرگزاری کار ایران

مدیر پایانه مرزی پرویز خان خبرداد؛

تردد بیش ۱۲ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۳۷

مدیر پایانه مرزی پرویزخان گفت: طی فروردین ماه سال‌جاری بیش ۱۲ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، امین حیدریان گفت: در فروردین ماه سال‌جاری ۱۲ هزار ۲۱۴ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند.

وی گفت: مجموع تردد ورودی از پایانه مرزی پرویزخان ۶ هزار و ۹۸۳ نفر است که ۲ هزار و ۸۲۸ نفر مسافر ایرانی و ۴ هزار و ۱۵۵ نفر مسافر عراقی بوده‌اند.

حیدریان افزود: در یک ماهه سال‌جاری  یک هزار و ۵۱۰ مسافر ایرانی و ۳هزار و ۷۲۱ مسافر عراقی از این پایانه مرزی خارج شده‌اند.

وی درباره تردد با ناوگان اتوبوسی از پایانه مرزی پرویزخان گفت: مجموعاً ۱۱ اتوبوس وارد و خارج شده‌اند.

حیدریان مدیر پایانه مرزی پرویز خان در ادامه افزود: در این پایانه ۱۸ شرکت در زمینه حمل و نقل بین الملل فعال هستند.

وی عنوان کرد: مرز رسمی پرویزخان قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد.

حیدریان در پایان افزود: هم اکنون عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز