خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

بیش از هفت میلیون تردد در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۵۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲، هفت میلیون و ۶۶۱ هزار و ۸۴۱ تردد در چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، روح الله غلامی اظهار داشت: در سال جاری افزایش ۳۵ هزار و ۵۲۵ تردد ورودی به میزان ۴.۲ درصدی را داشتیم که در این مدت یک میلیون و ۸۸۲ هزار و ۱۳۴ تردد ورودی به ثبت رسید.

وی افزود: همچنین ۷۹۰ هزار و ۵۶۸ تردد خروجی در استان ثبت شد که با توجه به ثبت ۸۳۶ هزار و ۶۳۴ تردد خروجی سال گذشته کاهش ۵.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

غلامی خاطرنشان کرد: میزان کل تردد‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ در استان به هفت میلیون و ۶۶۱ هزار و ۸۴۱ مورد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیشترین تردد‌های ثبت شده امسال در استان مربوط به ۱۳ فرودین بود که میزان کل تردد‌های استان در روز طبیعت به ۴۴۲ هزار و ۷۷۶ مورد رسید و میزان تردد‌ها در روز طبیعت پارسال ۴۳۸ هزار و ۵۳۶ مورد بود که کاهش یک درصدی را نشان می‌دهد.

غلامی بیان کرد: تردد‌های خروجی از استان در روز طبیعت امسال به ۵۲ هزار و ۳۷۱ مورد رسید که با توجه به ثبت ۵۳ هزار و ۶۸۷ مورد مورد تردد خروجی سال گذشته در ۱۳ فروردین ۲.۵ درصد کاهش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز