خبرگزاری کار ایران

استاندار هشدار داد؛

فرصت دو ماهه به بانک ها برای تعیین تکلیف واحدهای بدهکار لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۴۵

استاندار لرستان گفت : بانک های عامل موظف اند ظرف 2 ماه نسبت به تعیین تکلیف این واحدهای استان اقدام کنند.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار روز یک شنبه - دهم اردیبهشت ماه - در جلسه  کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: با نگاه به اقدامات انجام شده در مصوبات این ستاد طی یک سال و نیم گذشته ، متوجه اقدامات جهادی در مسیر حمایت و کمک به رفع مشکلات تولید می شویم.

وی افزود: ستاد تسهیل همواره منشا اثر بوده و به ویژه امروز با حضور رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور پربارتر خواهد بود.

استاندار لرستان اظهار کرد: با قرار گرفتن استان  به عنوان پایلوت به منظور بهره مندی از حمایت ستاد تسهیل کشور بخش عمده ای از مشکلات تولید نیمه تعطیل و تعطیل استان مرتفع خواهد شد.

زیویار در خصوص اجرای این طرح پایلوت گفت: نگاه این برنامه تنها به طرح های نیمه تعطیل و تعطیل نبوده و بلکه مراکز تولیدی فعال را نیز در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا طرح های تولیدی استان آمایش شده و برای رفع مشکلات اولویت بندی خواهند شد ، اظهار داشت : برای افزایش ظرفیت تولید طرح های فعال نیز طی این آمایش برنامه ریزی و تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی غیرفعال استان بدهی های بانکی است که در برخی موارد باعث واگذاری مالکیت واحد به بانک عامل شده است.

وی افزود: در مورد این واحدها در ستاد تسهیل با هماهنگی های لازم تصمیم گیری خواهد شد که سریع تر به چرخه ی تولید و اشتغال باز گردند.

استاندار لرستان گفت: تلاش دست اندرکاران حمایت از واحدهای تولیدی بر این است که تا حد ممکن اجازه ندهند که سرنوشت واحدهای بدهکار به واگذاری به بانک ها منتهی شود.

زیویار همچنین در مورد واحدهای تحت تملک بانک ها تأکید کرد: آمایش لازم در مورد این واحدها در استان انجام شده و بانک های عامل موظف اند ظرف 2 ماه نسبت به تعیین تکلیف این واحدها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز