خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت دو و میدانی فارس خبرداد؛

برگزاری دو نیمه ماراتن شیراز با حضور 800 نفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۴۳

رئیس هیئت دو و میدانی استان فارس از برگزاری دو نیمه ماراتن شیراز با حضور 800 نفر شرکت کننده همزمان با روز شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، روح الله نجمی امروز  در نشست خبری برگزاری دو نیمه ماراتن شهر شیراز گفت: این رویداد  با عنوان «ران شیراز» در 15 اردیبهشت ماه  همزمان  با روز شیراز برگزار می شود ورزشکاران و گردشگران برای این رویداد وارد شیراز می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اولین دوره این رویداد سال 1401 برگزار شد که با کرونا متوقف شد.

نجمی با بیان اینکه درحال حاضر در 500 شهر دنیا دو ماراتن و نیمه ماراتن برگزار می شود، بیان کرد: شعار این دوره مسابقه حمایت و آگهی بخشی  جامعه  نسبت به کودکان سندروم دون است تا با آگهی بخشی دید جامعه را نسبت به این کودکان ارتقا دهیم.

وی افزود: 50 نفر از کودکان سندروم دون در این مسابقه حضور دارند.

نجمی با بیان اینکه  سال گذشته  380 نفر حضور داشتند، یادآور شد: امسال در سال دوم 800 نفر شرکت کننده حضور دارند که 350 نفر خانم و 450 نفرآقایان هستند. 

 رئیس هیئت دو و میدانی استان فارس با اشاره به اینکه مسیر مسابقه  آقایان از مسیر حافظیه، علی بن حمزه، دروازه اصفهان، ارگ کریم خان است، ابراز کرد: در نهایت از مسیر ساحلی تا پل شاهد عبور کرده و  مجددا به حافظیه بر می‌گردند که در مجموع 21 کیلومتر طول مسیر مسابقه است.

نجمی با اشاره به اینکه این رویداد همزمان با انتخابی تیم ملی همزمان است و 15 نفر برتر کشور و عضو تیمی در این مسابقه حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این رویداد ورزشکارانی برای مسابقات برون مرزی حضور دارند و همچنین ورزشکارانی از سه کشور چین، ترکیه وعمان در این مسیر حضور دارند.

وی افزود: در بخش بانوان نیز با تصمیم شورای تامین استارت ان در دانشگاه شیراز، بولوار کوهسار و قصردشت است که طول مسیر آن 10 کیلومتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز