خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبرداد:

کسب مدال برنز مسابقات کاراته مالزی توسط دانشجوی پیام نور زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۱

دانشجوی دانشگاه پیام نور استان زنجان با غلبه بر حریفان خود توانست مدال برنز مسابقات بین المللی کاراته کشور مالزی را از آن خود کند.

زنجان _ ایلنا: این ورزشکار ملی پوش و افتخار آفرین پیام نور زنجان که ۱۳ سال است در این رشته فعالیت می‌کند، پیش از این نیز در رقابت‌های کاپ آزاد ˈریاست جمهوری آذربایجانˈ نیز که از ۱۵ تا ۲۱ آذر ماه جاری در باکو برگزار شد موفق به کسب نشان نقره شد.

به گزارش ایلنا از زنجان این رقابت‌ها با حضور کشورهای ژاپن، چین، مالزی، روسیه، ترکیه و هند از ۲۶ آذر تا چهارم دی برگزار شد و تیم کشورمان که با ۳۰ کاراته باز حضور داشت در مجموع امتیاز در سکوی دوم قرار گرفت.

گفتنی است خانم فاطمه بهلولی دانشجوی رشته تربیت بدنی پیام نور مرکز زنجان در بخش کاتای این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان حضور داشتند.

این ورزشکار ملی پوش و افتخار آفرین پیام نور زنجان که ۱۳ سال است در این رشته فعالیت می‌کند، پیش از این نیز در رقابت‌های کاپ آزاد ˈریاست جمهوری آذربایجانˈ نیز که از ۱۵ تا ۲۱ آذر ماه جاری در باکو برگزار شد موفق به کسب نشان نقره شد.

بهلولی علاوه بر پیروزی در این مسابقات، افتخارات ورزشی دیگری را در کارنامه درخشان ورزشی خود ثبت کرده است که می‌توان به کسب سه مقام قهرمانی کشوری، انتخابی تیم ملی و کسب مقام دوم ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز