خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی لرستان:

مدیران کل، معاونان و روسای متخلف ادارات استان معرفی و مجازات می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۴۲۸

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: مدیران کل، معاونان و روسای متخلف ادارات استان معرفی و مجازات می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سعید رازانی روز دوشنبه - بیشت هشت فروردین - در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان‌های تابعه قوه قضاییه است، اظهار داشت: با توجه به گستردگی وظایف بازرسی کل کشور نمی‌توانیم تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها را همزمان بازرسی کنیم و بازرسی‌ها طبق طرح و برنامه‌ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرسی طبق برنامه وارد دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی لرستان با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می‌شود، گفت: در سال گذشته افرادی در رده‌های مختلف از مدیرکل تا معاون تا رئیس اداره و رده‌های پایین‌تر معرفی و برای آنان تخلفات و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است. 

رازانی با یادآوری اینکه اگر بازرسان سازمان بازرسی در جریان بازرسی تخلفی ببینند حسب مورد با رئیس یا کارمند دستگاه اجرایی برخورد می‌کنند، افزود: بر همین اساس در سال گذشته افرادی در رده‌های مختلف از مدیرکل تا معاون تا رئیس اداره و رده‌های پایین‌تر معرفی و برای آنان تخلفات و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی برخورد با فساد را اولویت نخست بازرسی لرستان دانست و گفت: بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد و کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضایی معرفی و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام شده است.

مدیرکل بازرسی لرستان ضمن اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات 136.bazresi.ir اظهار داشت: همه همشهریان گرامی به منظور ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه و با تلفن گویای 136 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز