خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شازند در مجلس خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان شازند / اعتبار مورد نیاز برای احداث این بیمارستان یک هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۴۰

نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملیات اجرایی احداث بیمارستان 120 تختخوابی این شهرستان توسط سهامدار عمده شرکت پتروشیمی شازند (گروه توسعه بانک ملی) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌بیغش در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: اعتبار مورد نیاز برای احداث این بیمارستان حدود یکهزار میلیارد تومان برآورد می‌شود که با توجه به مصوبه هیئت دولت سیزدهم از سوی شرکت پتروشیمی شازند پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: زمین بیمارستان 120 تختخوابی شازند به وسعت 4000 مترمربع تأمین شده و امید است با تزریق به هنگام اعتبارات، این بیمارستان در برنامه زمان‌بندی شده احداث، تجهیز و در اختیار مردم این خطه قرار گیرد. همچنین فرایند ساخت و احداث این بیمارستان 2 سال به درازا می‌کشد.

نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تجهیز و تأمین نیروی انسانی بیمارستان 120 تختخوابی شازند توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

احمدی‌بیغش با اشاره به فعالیت 3 واحد بزرگ صنعتی و تولیدی در شهرستان شازند، تصریح کرد: فعالیت این 3 صنعت بزرگ شامل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه حرارتی، خسارات غیر قابل جبرانی به روح و روان، جسم و زندگی مردم این شهرستان وارد کرده است.

وی بیان داشت: با ساخت این بیمارستان 120 تختخوابی می‌توان عنوان کرد، برای نخستین بار است که یکی از صنایع شهرستان شازند یک اقدام عام‌المنفعه در این وسعت انجام می‌دهد تا بخش کوچکی از آلام مردم این شهرستان را جبران کند.

نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: موضوع ساخت این مرکز بهداشتی و درمانی از سال 1397 در قالب یک صورت‌جلسه باقی ماند و هیچ اقدامی از سوی مسئولان امر انجام نگرفت.

احمدی‌بیغش ابراز داشت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم چندین نشست با حضور مسئولان مربوطه در استان مرکزی و شهرستان شازند و همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شده و موضوع ساخت این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان شازند علاوه بر تأمین نیاز مردم شهرستان و اتفاقات ناگوار که گاهی در صنایع بزرگ شهرستان شازند پیش می‌آید، بخشی از نیازهای درمانی استان‌های لرستان و همدان را نیز پوشش خواهد داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز