خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

فعالیت 6 مشترک صنعتی فوق پر مصرف گاز در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۴۵۹

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: 6 مشترک صنعتی فوق پر مصرف گاز در این استان فعالیت می‌کنند. نیروگاه حرارتی، پالایشگاه و پتروشیمی شازند و 3 کارخانه سیمان، صنایع فوق عمده مصرف گاز در استان هستند که بیش از 50 درصد گاز مرکزی در این صنایع مصرف می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا سمیعی افزود: سال گذشته 7 میلیارد و 100 میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری استان مرکزی مصرف شد که پیش بینی می شود مصرف گاز استان در سال جاری نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه 600 هزار مشترک گاز خانگی و بیش از 5700 مشترک صنعتی در استان مرکزی وجود دارند، ادامه داد: مشترکان پرمصرف بر اساس تعرفه‌هایی که وجود دارد مشمول جریمه و مشترکان کم مصرف مشمول بخشودگی می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان از جمله استانهای صنعتی کشور است 70 درصد گاز استان در بخش صنعت مصرف می شود. در این راستا می توان با صرفه جویی مصرف گاز، به حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی های زیست محیطی کمک کرد.

سمیعی تصریح کرد: با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز توسط مشترکان شرکت گاز استان، می توان جریان مستمر گاز را در تمام بخش‌ها به ویژه بخش صنعت از جمله صنایع بزرگ اختصاص داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز