خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

شهروندان قزوین برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۳۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در اطلاعیه‌ای از مردم این استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز چهار شنبه به ایلنا ارسال شده، آمده است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اعلام ساعت و مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر قزوین از مردم برای حضور با شکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی مراسم راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و بی تردید ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادی خواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخی قاطع و دشمن‌ شکن به جنایات تروریستی اخیر رژیم نامشروع صهیونیست در به شهادت رساندن سرداران و رزمندگان اسلام خواهند داد.

به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از اهالی غیرتمند و متدین و روزه دار استان قزوین دعوت می‌نماید در خیزش عظیم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر هموطنان در حمایت از آرمان قدس شریف، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی، فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت و انزجار خود را از جنایات و وحشیگری‌های این رژیم غاصب اعلام نمایند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق شهری و روستای استان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه استان در روز جمعه این هفته ۲۵ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

همچنین این مراسم در قزوین از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ‬از میدان میرعماد به سمت مسجدالنبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز