خبرگزاری کار ایران

ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد برای دانش آموزان نخبه گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۴۲

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان گیلان گفت: دانش آموزان پایه هفتم و دهم برای شرکت در این آزمون تا ۲۵ فروردین فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل نوغانچی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم می‌توانند تا ۲۵ فروردین برای ثبت نام به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم، افزود: تحصیل در پایه ششم در سال تحصیلی فعلی، کسب نمره توصیفی «خیلی خوب» در همه دروس نوبت دوم پایه پنجم در سال تحصیلی گذشته و نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ از مهم‌ترین شرایط آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد است.

وی افزود: برای شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، تحصیل پایه نهم در سال تحصیلی جاری، داشتن حداقل معدل ۱۹ پایه هشتم در مدارس عادی در سال تحصیلی گذشته و نوبت اول پایه نهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ و همچنین معدل بیشتر از ۱۸ دانش آموزان مدارس سمپاد در دی ماه گذشته هم برخی از شروط شرکت در این آزمون است.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان گیلان گفت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه اول تیر و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم روز جمعه دوم تیر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اسماعیل نوغانچی افزود: در آزمون ورودی پایه هفتم ، ۴۰۶ دانش آموز و در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ۳۱۶ نفر در رشته‌های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی پذیرفته خواهند شد.

در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در مدارس استعداد‌های درخشان دوره اول و دوم متوسطه در شهر‌های لنگرود، لاهیجان، تالش، ناحیه یک و دو رشت تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز