خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه استان قزوین:

۱۹۶ دانش آموز قزوینی در مرحله دوم المپیاد‌های علمی با هم رقابت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۹۳

معاون آموزش متوسطه استان قزوین از راهیابی ۱۹۶ نفر از دانش آموزان پایه دهم و یازدهم قزوینی به مرحله دوم المپیاد‌های علمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، توفیق محمد حسینی با اشاره به اینکه اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول المپیاد‌های علمی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد، گفت: یک هزار و ۱۰ نفر از دانش آموزان پایه دهم و یازدهم استان از ۱۴ منطقه در ۱۲ رشته المپیاد‌های علمی با دانش آموزان سراسر کشور به رقابت پرداختند و۱۹۶ نفر به مرحله دوم راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین افزود: این مرحله از المپیاد در۱۲ رشته شامل ریاضی، شیمی، فیزیک، نجوم و اختر فیزیک، ادبی، زیست‌شناسی، کامپیوتر، جغرافیا، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی و علوم زمین برگزار شد و به طور میانگین در هر المپیاد حدود ۶ هزار داوطلب دختر و پسر با هم رقابت کردند.

محمد حسینی بیان کرد: کلاس‌های آمادگی مرحله دوم همانند نوبت اول در چهار مرکز دبیرستان‌های شهیدبابایی، فرزانگان و علامه جعفری وپژوهشسرای شهیده وحیدی برنامه ریزی و ساعات برگزاری کلاس‌ها به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز