خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان:

آزمون تیزهوشان با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود/ کارت ورود به جلسه آزمون ۲۷ تیرماه معتبر است

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۹۵

مهاجرانی گفت: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آزمون ۲۷ تیرماه را دریافت کرده بودند، کارتشان معتبر است، اما اگر کارت دریافت نکردند می‌توانند با مراجعه به سامانه سایت تیزهوشان کارت دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری «فاطمه مهاجرانی» رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با موضوع برگزاری آزمون سمپاد پایه هفتم و دهم امروز به صورت مجازی برگزار شد.

مهاجرانی در ابتدای این نشست با اشاره به آمار شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان اظهار داشت: ۲۱۳ هزار و ۸۸ نفر در پایه هفتم و ۱۱۷ هزار و ۵۲۸ نفر در پایه دهم ثبت نام کردند و آزمون در ۱۷۲۲ حوزه امتحانی در پایه هفتم و ۱۰۸۲ حوزه امتحانی پایه دهم برگزار خواهد شد. همچنین از بین این افراد ۱۷ هزار و ۳۲۷ نفر در پایه هفتم و ۱۱ هزار و ۸۷۵ نفر در پایه دهم پذیرش خواهند شد.

وی افزود: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آزمون ۲۷ تیرماه را دریافت کرده بودند؛ کارتشان معتبر است ولی اگر کارت  دریافت نکردند، می‌توانند با مراجعه به سامانه سایت تیزهوشان کارت دریافت کنند. در واقع نیازی به دریافت دو عدد کارت نیست و دانش آموزانی که از پیش کارت دریافت کردند با همان کارت می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه دانش آموزان الزامی است. همچنین ما از همکاران در ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر می‌کنیم که برای برگزاری این آزمون تلاش زیادی کردند تا این ‌آزمون با کمترین مسئله برگزار شود. 

مهاجرانی بیان کرد: استفاده از ماسک الزامی است و دانش آموز باید با ماسک در جلسه حاضر شوند و بدانند که بدون ماسک به جلسه آزمون راه داده نخواهند شد. همچنین حتماً باید وسایل شخصی از جمله خودکار، مداد و پاک کن را همراه خود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم که دانش آموزان همراه خودشان نوشیدنی داشته باشند تا نخواهند دستشان را به بطری‌های آب معدنی بزنند. اگر هم دانش آموزان مایل هستند از محافظ صورت به نام شیلد استفاده کنند، مختارند.

وی گفت: با توجه به اینکه فرآیند بررسی نتایج آزمون تیزهوشان زمان بر است،  سعی می‌کنیم به گونه‌ای پیش برویم که نتایج تا شهریورماه  اعلام شود تا دانش آموزان به راحتی کارهای ثبت نام را انجام دهند. 

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان تاکید کرد: دانش‌آموزان نیازی به دریافت کارت جدید ندارند و اگر دانش آموزانی از قبل کارت گرفته، می‌توانند با همان کارت وارد جلسه شود. آزمون پایه هفتم روز نهم مرداد و آزمون پایه دهم، روز دهم مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز