خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری لرستان خبر داد؛

آغاز فروش حضوری بلیت اتوبوس از هفتم اسفند در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۲۹

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: رضایتمندی حداکثری مسافرین جاده ای با بهبود ایمنی و ارتقای سطح خدمات سفر از اصلی ترین اهداف اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۲ است.

به گزارش ایلنا ، رضا عبدی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه  اجرای طرح نوروز ۱۴۰۲ با هدف رضایتمندی حداکثری مسافرین جاده ای با بهبود ایمنی و ارتقای سطح خدمات سفر برگزار می شود اظهار داشت : طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال آینده از روز چهارشنبه مورخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۲۱ روز اجرا می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به زمان بندی پیش فروش بلیت اشاره کرد و افزود : پیش فروش غیرحضوری بلیت اینترنتی از اول اسفندماه و به صورت توامان(حضوری و اینترنتی) از هفتم اسفندماه 1401 با ارائه حداکثر ظرفیت اجرایی و عملیاتی می شود.

 عبدی به اقدامات معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  در طرح نوروزی ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: تشکیل قرارگاه ستاد نوروزی در اداره کل، تعیین کشیک ادارات شهرستان با محوریت ستاد اداره کل ، تشکیل جلسات هماهنگی و تعاملات لازم با دستگاههای ذیربط مانند پلیس راه، هواشناسی،هلال احمر، اورژانس و ...، برنامه ریزی در جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت و توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر ، هماهنگی با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور تأمین ناوگان کشیک در مواقع لزوم ، حضور مستمر و فعال دفاتر نمایندگی سازمان در پایانه های مسافری و رسیدگی به امور محوله و افزایش نیرو و ساعات کار، پیگیری ایمن سازی مسیرهای پر تردد و... از جمله اقدامات است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز