خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تمامی محورهای مواصلاتی آذربلیجان غربی باز و تردد در جریان است/لزوم استفاده از زنجیر چرخ در ۳ محور مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۷۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه،تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است گفت: رانندگان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش راهداران  ۴۰ کیلومتر از راه‌های اصلی استان برفروبی شده است.

وی با بیان اینکه،از بامداد امروز چهارشنبه سوم اسفندماه بارش برف و کولاک در محور تکاب،دندی - خوی، چالدران و چالدران، ماکو باعث کندی رفت و آمد در این مسیر شده است گفت: استفاده رانندگان  از زنجیر چرخ در این ۳ مسیر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه،تعداد ۸ نفر از راهداران  با استفاده از ۵ دستگاه خودروی راهداری در تلاش هستند تا از انسداد راههای درگیر در بارش جلوگیری کنند گفت: تا به این لحظه بیش از ۴۰ کیلومتر از راههای شهری و در این ۳ مسیر برف روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به هموطنان توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری در این سه محور اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز