خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی؛

تمامی محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده خوی باز و تردد در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۲۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به بارش برف در مناطق زلزله زده ارومیه تمامی محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده باز و تردد. در جریان است..

به گزارش ایلنا، پیمان آرامون گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ راهدار در استان  برفروبی محورهای ارتباطی استان را بر عهده داشتند.

آرامون افزود: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به ۲ هزار کیلومتر رسید و با زحمات راهداران هم اکنون هیچ محوری در سطح استان به صورت کامل مسدود نشده است.

 وی ادامه داد: با توجه به بارش برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از ۱۴۰۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راه‌های درگیر در بارش شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به مسدودی تعدادی از راه‌های روستایی در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، تکاب، پیرانشهر، سردست و میاندوآب افزود: تمامی محورهای منتهی به شهرستان خوی و روستاهای مربوطه باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

آرامون تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز