خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید خوزستان تاکید کرد؛

تبدیل روستا‌ها به مرکز تولید و مدیریت صادرات محصولات/مدیری که نمی‌تواند برای مردم کار کند برود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۶۰

استاندار جدید خوزستان با بیان اینکه مدیری که نمی‌تواند در خوزستان برای مردم و استان کار کند برود؛ گفت: روستاها را باید به مرکز تولید تبدیل و برای صادرات محصولات آن‌ها مدیریت کنیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی محراب حسینی استاندار جدید خوزستان امروز پنجشنبه هشتم دی‌ماه در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان، از بکار بستن تمام تلاش‌ها در خوزستان برای احقاق حق خوزستان و مردمانش اشاره و اظهار کرد: راه طولانی پیشرفت خوزستان را با استفاده از علم نخبگان باید کوتاه کنیم.

وی افزود: در کشاورزی نباید مانع کشت شلتوک شویم، بلکه باید با بهره‌گیری از نخبگان و علم روز مصرف آب مزارع شلتوک را کاهش دهیم تا با این میزان آب کم نیز بتوان سطح وسیعی از اراضی استان را زیر بار کشت ببریم.

استاندار جدید خوزستان تغییر و پیشرفت را در دست مدیران دانست و گفت: ما بهترین مردمان را داریم ولی چون مدیران نظارت کمتری دارند برخی اهداف و انتظارت مردم محقق نمی‌شود و این موضوع باید در شورای اداری استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه روستاها باید به مرکز تولید تبدیل و برای صادرات محصولات مدیریت شوند، ادامه داد: باید در هر شهر تعدادی روستای مستعد انتخاب و در این حوزه تقویت شوند.

محراب حسینی بیان کرد: خوشه‌های صنعتی باید با تکیه بر روستاها انجام شود؛ و باید به گونه‌ای باشد که قابل رقابت با صادرکنندگان بزرگ باشد.

وی با بیان اینکه باید افق جدیدی درمورد تجارت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از واردات روسیه مربوط به صیفی‌جات بوده و خوزستان در این زمینه می‌تواند بخش قابل توجهی را به روسیه صادر کند.

استاندار جدید خوزستان وضعیت ظاهری اهواز را مانند سابق دانست و بر جذب سرمایه‌گذار خارجی برای برون رفت اهواز و دیگر شهرها از این وضعیت تاکید کرد و گفت: در مورد مسائل مالی باید حساسیت خاصی داشته باشیم و مدیری که نمی‌توان برای استان و مردم کار کند برود.

وی در پایان بر ایجاد اتوماسیون و بانک اطلاعاتی در خوزستان برای جلوگیری از موازی‌ کاری‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز