خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین‌-‌رشت ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۱۶۳

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از ساعت 8 صبح تا 24 فردا و همین ساعات در روزهای 8 و 9 دی ماه تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین‌-‌رشت به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: بعد از 48 ساعت ماموریت ویژه به دلیل بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی درحال حاضر وضعیت ترافیکی عادی است و باتوجه به تعطیلات پیش رو پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعدازظهر ترافیک نیمه سنگین داشته باشیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در طول دو روز گذشته باوجود وضعیت جوی و لغزنده بودن راه‌ها حادثه خاصی در سطح راه‌های استان نداشتیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به وضعیت جوی به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و درصورت حضور در راه‌ها بویژه گردنه‌ها و نقاط کوهستانی وسایل زمستانه و زنجیر چرخ را به همراه داشته و نکات ایمنی را رعایت کنند.

ذاکری‌منش یادآور شد: باتوجه به سرما و کاهش دما برای امشب و فردا احتمال یخ زدگی در برخی راه‌ها وجود دارد که رعایت ایمنی هنگام تردد از این محورها ضرورت دارد؛ البته با راهداری هم برای عملیات نمک‌پاشی هماهنگ شده تا محوری یخ زده باقی نماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز