خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

اعلام ممنوعیت تردد برای وسایل نقیله سنگین در جاده قدیم قزوین به رشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۷۳

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به موج برگشت مسافران عید قربان برای فردا در محدوده جاده قدیم قزوین به رشت عبور تمام وسایل نقلیه سنگین به جز حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 ممنوع است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: باتوجه به تعطیلات عید سعید قربان، در چند روز گذشته ترافیک نیمه سنگین داشتیم که تا بامداد امروز ادامه داشت.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: درحال حاضر وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است اما برای فردا با توجه به برگشت مسافران با بار ترافیکی مواجه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از مسافران درخواست داریم بازگشت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا مسیر برگشت را راحت‌تر طی کنند، همچنین با توجه به اینکه واژگونی براساس آلودگی و خواب‌آلودگی بیشترین عامل حوادث است حتما در طول سفر و قبل از بازگشت استراحت لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی استان ادامه داد: رعایت نکات ایمنی، استفاده از کمربند ایمنی و حرکت با سرعت مجاز از مواردی است که باید حتما توسط رانندگان رعایت شود، پلیس هم با آمادگی کامل در کحورهای مواصلاتی استان حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز