خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین نیمه سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۸۴

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی و آزاد راهی استان نیمه سنگین است و برای روز دوشنبه برای وسایل نقلیه سنگین در جاده قدیم قزوین رشت محدودیت تردد در نظر گرفته شده است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: در دو روز گذشته ار ترافیکی در محورهای آزادراهی و شمال و شمال غرب سنگین بود.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در روز دوشنبه عبور وسایل نقلیه سنگین به جز ماشین‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 12 شب در جاده قدیم قزوین به رشت ممنوع است.

وی عنوان کرد: با توجه به تردد زیاد به استان‌های همجوار برای شرکت در مراسمات مذهبی از بعدازظهر دوشنبه در بار برگشت تمام محورهای ورودی استان بارسنگین ترافیکی خواهیم داشت و با کندی کشش مواجه خواهیم بود، از این رو از عزاداران و مسافران درخواست داریم بازگشت خود را به روز سه شنبه موکول کرده و از مسافرت در شب پرهیز کنند.

این مقام انتظامی استان قزوین ادامه داد: خستگی در حین رانندگی یکی از مواردی است که در مسافرت‌ها و تعطیلات مشکل ساز است، همچنین توقف در حاشیه آزادراه‌ها براس استحرات کاری خطرناک است و در چند روز گذشته این موضوع در محمدیه تصادف همراه با یک فوتی را به همراه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز