خبرگزاری کار ایران

دستگیری مأمور قلابی در قزوین/ مأمور نما قصد ترخیص فرد بیمار از بیمارستان داشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۳۹۷

فرمانده انتظامی قزوین گفت: فردی که با سوء استفاده از لباس پلیس و معرفی خود به عنوان مامور انتظامی قصد ترخیص فرد بیماری از بیمارستانی در قزوین داشت، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مجهز به لباس و تجهیزات پلیس با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی به یکی از بیمارستان ها مراجعه و با سوء استفاده از لباس و موقعیت شغلی قصد ترخیص کردن بیمار بستری شده در بیمارستان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مدرس قزوین قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات پلیسی دریافتند فرد مورد نظر فاقد کارت شناسایی بوده و پس از استعلام انجام شده مشخص شد این فرد پلیس نبوده و از افراد سابقه دار است که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

خدایی تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضایی شد.

او از شهروندان درخواست کرد تا در مواجهه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست های غیرقانونی و مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و از افرادی که خود را به عنوان مامور انتظامی معرفی می کنند درخواست کارت شناسایی یا حکم قضایی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز