خبرگزاری کار ایران

در آستانه شب یلدا صورت گرفت؛

افزایش قیمت میوه‌ها در قزوین/ قیمت موز تا 60 هزار تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۴۷

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان قزوین گفت: قیمت میوه در آستانه شب یلدا باتوجه به میزان تقاضا افزایش داشته و در حال حاضر قیمت موز 60 هزار تومان است که در چند روز آینده افزایش بیشتری خواهد داشت.

حبیب الله صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به قیمت میوه در سطح استان قزوین گفت: در حال حاضر هندوانه در سطح میدان با قیمت 10 هزار تومان و  بازار 12 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان قزوین ادامه داد: قیمت انار هم متناسب با کیفیت و نوع آن بین 20 تا 40 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: موز در سطح میدان با قیمت 50 تا 55 تومان و در بازار با قیمت 60 هزار تومان است، پرتقال هم بین 12 تا 20 و سیب هم بین 25 تا 30 هزار تومان عرضه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای میوه شب یلدا کمبودی نداریم و افزایش قیمت‌ها به خاطر میزان تقاضای بیشتر اتفاق افتاده است.

وی اظهار کرد: تفاوت قیمت‌ها در سطح مغازه‌ها و سطح شهر به خاطر تفاوت در کیفیت است و مغازه‌های بالای شهر به خاطر کیفیت بیشتر قیمت بیشتری دارند، البته فروشندگان مجاز هستند به عنوان سود تا 30 درصد بیشتر از قیمت فاکتور عرضه کنند و اگر مغازه‌ای بیشتر از این میزان عرضه داشت باید گزارش شود و نظارت بر سطح بازار هم آغاز شده و ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز