خبرگزاری کار ایران

‍ معاون شهردار کرمانشاه:

روند پیشرفت پروژه های شهرداری ۲ هفته یکبار بررسی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۸۳

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: روند پیشرفت پروژه های شهرداری هر ۲ هفته یک بار بررسی و پایش می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، کاوه مردافکن اظهار کرد: شهردار کرمانشاه از زمان تصدی نگاهی منظم و برنامه محور در حوزه مدیریت شهری داشته است.

وی افزود: یکی از درایت‌های شهردار کرمانشاه در خصوص انجام پروژه های شهری داشتن زمان‌بندی در طراحی، اجرا، بهره‌برداری و تخصیص مرحله‌ای بودجه است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس با دستور شهردار کرمانشاه روند پیشرفت تمامی پروژه های شهرداری هر ۲ هفته یکبار در سیستم کنترل پروژه ثبت می شود.

وی افزود: این پیشرفت‌ها به صورت فیزیکی و ریالی در سامانه کنترل پروژه ثبت می شود.

مردافکن گفت: در کنار ثبت ۱۵ روزه پیشرفت پروژه ها یک تیم نظارت عالیه از کارشناسان و مدیر کارگروه کنترل پروژه و نماینده معاونت‌های تخصصی ( عمرانی-ترافیک-خدمات شهری) میزان پیشرفت پروژه‌ها پایش و صحت سنجی می شوند.

وی اذعان کرد: پس از روند صحت سنجی و پایش و بازرسی فیزیکی پروژه ها هر ۲ هفته یکبار در جلسه شورای مدیران با مدیریت شهردار کرمانشاه به صورت تصویری بررسی می شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: از مزایای بررسی پروژه‌ها این است که بر اساس جدول زمان‌بندی شده فیزیکی و مالی پیشرفت کرده و موجب می شود پروژه ای به تاخیر نیافتد و چنانچه پروژه ای تاخیر داشت علت آن ثبت و بررسی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز