خبرگزاری کار ایران

یک مقام کشور روسیه؛

شمس آذر قزوین پل ارتباط تجاری ایران و روسیه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۴۵

رئیس اتاق کار و کارآفرینی اولیانفسک روسیه گفت: در شرایط اقتصادی فعلی گسترش ارتباطات تجاری با ایران دارای اهمیت است و شرکت شمس آذر پل ارتباطی برای ایجاد روابط اقتصادی و تجاری در زمینه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روسلان گاینوتدینف در نشست مشترک هیئت اقتصادی و کشاورزی روسیه با تولیدکنندگان بخش کشاورزی که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: در تلاش هستیم تا روابط تجاری بین دو کشور را گسترش دهیم و یکی از مباحث حساس و مهم برای دو کشور به ثبات رساندن کانال شمال و جنوب است تا تمام کشتی‌های باری به دریای خزر وصل شود.

رئیس اتاق کار و کارآفرینی اولیانفسک روسیه ادامه داد: میزان تولید گندم اولیانفسک 2500 هزار تن است، همچنین زمینه‌های مختلفی هم برای تجارت در این استان وجود دارد و بزرگترین کارخانجات در این منطقه قرار دارد.

وی عنوان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی همکاری بین دو کشور می‌تواند در تجارت در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار باشد و زمینه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی و سایر موارد آماده همکاری هستیم.

مدیرکل غله استان هم در این جلسه گفت: دولت ایران واردات کالاهای اساسی مانند گندم، برنج، شکر و روغن خام را انجام می‌دهد و در این زمینه‌ها آمادگی کامل داریم تا با روسیه ارتباط برقرار  کنیم.

ایزدی ادامه داد: ما در غلات در استان کارخانه‌های خوبی داریم و تکنولوژی غلات از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و می‌توان روابط خوبی در این حوزه داشته باشیم.

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان هم در این جلسه گفت: ایران و قزوین صنعت دامپروری و مرغداری پیشرفته‌ای دارد و خوراک دامی که دامپروری و طیور استفاده می‌کند ذرت و جو است که از روسیه وارد می‌شود، همچنین می‌توان دانش کارشناسی و فنی را هم صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز