خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مزارع پرورش ماهی می‌تواند پیشران توسعه الموت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۹۹

استاندار قزوین گفت: ایجاد مزارع تولید و پرورش ماهی می‌تواند پیشران توسعه الموت باشد و این موضوع در سفر رئیس جمهور مطرح شده و نه مرکز تصویب و اعتبارات آن در نظر گرفته شده که هر یک قابلیت تولید هزار تن ماهی پرورشی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی عصر امروز در حاشیه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در معلم کلایه برگزار شد در جنع خبرنگاران گفت: امروز جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان قزوین در الموت شرقی برگزار شد، الموت از مزیت‌های مغفول استان است و باتوجه به دسترسی مناسب به منابع آبی اگر برای گردشگری و کشاورزی برنامه ریزی شود، می‌تواند بتواند به پیشبرد امور استان بویژه در حوزه کشاورزی کمک کند.

استاندار قزوین عنوان کرد: موضوع اصلی که باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد پروژه راه الموت به قزوین است که در سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای آن تخصیص داده شده و باید این راه به زودی تا الموت اجرا شده و در آینده به مازندران برسد.

وی ادامه داد: اگر اعتبارات مناسب تخصیص داده شود اتصال قزوین تا شهرک تا پایان فصل بهار سال بعد قابل انجام است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری الموت مهترین موردی است که در مطالعات آمایشی استان برای الموت تعیین شده، همچنین تولیدات کشاورزی بویژه گیاهان دارویی هم دارای اهمیت است.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز