خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بندرعباس:

۱۴۷ پروژه در بندرعباس افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۳۱۴

فرماندار بندرعباس گفت: ۱۴۷ پروژه در بندرعباس برای هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد مرودی در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: ۱۴۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

وی ضمن تقدیر از نگاه ویژه استاندار هرمزگان به پروژه های شهرستان بندرعباس، افزود: پروژه های افتتاحی شهرستان بندرعباس به لحاظ اعتباری معادل65درصد و به لحاظ تعداد 17 درصدکل پروژه های افتتاحی استان می باشد. همچنین پروژه های افتتاحی به لحاظ اعتباری رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

مرودی ادامه داد: بیشترین اعتبارات پروژه ای افتتاحی در بخش انرژی می باشد و از لحاظ فراوانی در بخش آموزش است.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: 280 پروژه با اعتبار 3500میلیارد ریال معادل 22درصد از اعتبارات عمرانی استان  از محل اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای استان در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای سال جاری توزیع شده است.

وی با بیان اینکه گشت های مشترک و سامانه ۱۲۴ به صورت روزانه بازار را رصد و پایش می کنیم، اضافه کرد: امیدواریم با این نظارت ها بتوانیم ثبات را در جامعه ایجاد کنیم.

فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه ایجاد زیر ساخت گردشگری در چربه مارم فین و بازارچه گردشگری در هرمز نیز در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: یکی از مشکلات شهر بندرعباس پروژه ساخت ترمینال بندرعباس است و قرار است این پروژه در قالب سرمایه گذاری نیز به نتیجه برسد و با کارشناسی و برنامه مدون پیش برود.

وی با بیان اینکه بازار ماهی فروشان بندرعباس چند ایراد به آن وارد است، تصریح کرد: از لحاظ سازه ای با مشکل رو به رو است و سیستم مکانیکال و الکتریکالش ایراد دارد و پیمانکار آن را به درستی واگذار نکرده است.

مرودی ادامه داد: اگر این مشکلات برطرف نشود در آینده این پروژه با مشکل اساسی رو به رو می شود.

فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه به پیمانکار تذکرات جدی داده شده تا ایرادات برطرف شود، خاطرنشان کرد: در اسرع وقت مشکل بازار ماهی فروشان برطرف می شود و مشول برق مجموعه با همکاری توزیع برق هرمزگان دیگر دچار قطعی نمی شود.

وی با بیان اینکه با دستفروشانی که در خارج از فضاهای مصوب قرار می گیرند، ساماندهی لازم صورت گیرد، اظهار کرد: هماهنگی های لازم صورت گرفته تا دستفروشان به فضاهای مصوب انتقال یابد و فضای مبلمان شهری و بهداشت شهری نیز ترمیم خواهد یافت.

مرودی با اشاره به اینکه قول می دهم پارک آبی بندرعباس بزودی افتتاح می شود، تصریح کرد: مشکلات این پروژه همگی پیگیری و برطرف شده است و در حال اتمام است.

در پایان این نشست، فرماندار بندرعباس از خبرنگاران به جهت اطلاع رسانی و انعکاس اخبار، تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز