خبرگزاری کار ایران

درخواست میراثفرهنگی از بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هتل

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۷۳

سازمان میراثفرهنگی با بنیاد مستضعفان مذاکراتی را انجام داده و درخواست کرده است که ۲۰ هتل ۴ یا ۵ ستاره در کشور بسازد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراثفرهنگی و گردشگری کشور از بازنویسی آیین‌نامه مربوط به مراکز گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراثفرهنگی و گردشگری کشور در نشست هماهنگی دست‌اندرکاران صنعت هتلداری کشور با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه گردشگری گفت: بخش خصوصی به دنبال انجام فعالیت سودآور است و مسئول توسعه و پیشرفت مملکت نیست.

وی ادامه داد: ما در بخش هتلداری باید از برخی هتل‌ها، برخی استان‌ها و برخی سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و این مربوط به بحثتوسعه در این حوزه است زیرا در برخی موارد بانک‌ها نیز در زمینه ارائه تسهیلات دچار مشکل می‌شوند.

شیرکوند ادامه داد: برای نمونه ساخت یک هتل ۵ ستاره در بیرجند یک ضرورت است، اما این اقدام اقتصادی نیست بنابراین دولت باید به آن ورود کند.

معاون رئیس میراثفرهنگی تصریح کرد: سازمان میراثفرهنگی با بنیاد مستضعفان مذاکراتی را انجام داده و درخواست کرده است که ۲۰ هتل ۴ یا ۵ ستاره در کشور بسازد.

شیرکوند همچنین از بازنویسی آیین‌نامه مربوط مراکز گردشگری خبر داد و گفت: امیدواریم این آیین‌نامه هر چه سریعتر در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شود.

وی در پایان افزود: اگر ما جامعه هتل‌داران فعال‌تری داشته باشیم، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود که جامعه هتل‌داران نیز به تشکل قدرتمندی تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز