خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های فدراسیون دو و میدانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۶۳

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: یکی از اولویت‌های فدراسیون دو و میدانی تکمیل طرح‌های نیمه تمام است؛ البته توصیه می‌شود استان‌ها از پیست‌های خاکی مرغوب به جای پیست‌های تارتان که به هزینه 20 میلیارد تومانی نیاز دارد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هاشم صیامی در مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت: علاوه بر شناسایی و جذب استعدادها و توجه به مدال آوری توجه به اخلاق هم دارای اهمیت است و اخلاق محوری در برنامه‌های فدراسیون اولویت دارد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور ادامه داد: در مهر ماه رقابت‌های دو و میدانی نوجوانا آسیا برگزار می‌شود که بات.جه به رفیت موجود امیدواریم ورزشکاران استان قزوین هم در این مسابقات حاضر شوند.

وی عنوان کرد: قزوین در رشته‌های مختلف دو و میدانی مانند پرش، پرتاپ و استقامت ظرفیت بالایی دارد و دو نفر از 10 ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی از استان قزوین بود.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید تمام ظرفیت‌های موجود و توانمند به کار گرفته شود، در واقع نیروها و ورزشکاران سرمایه‌های این رشته هستند.      

این مسئول ادامه داد: در رشته دو میدانی کسب مدال به هیچ عنوان با دخالت شانس نیست و روندی سخت و دشوار دارد به عنوان مثال در رقابت‌های کشورهای اسلامی یک ورزشکار برای کسب مدال با 60 نفر رقابت داشت.

صیامی گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیای و زیرساخت‌های موجود در قزوین این استان محلی مناسب برای میزبانی رقابت‌های کشوری است و در این زمینه آمادگی همکاری داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز