خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت استان قزوین عنوان کرد:

چرا باید به دنبال رفع محدودیت چیزی باشیم که خودمان تعیین کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۸۹۵

رئیس خانه صنعت استان قزوین با اشاره به ایجاد برخی قوانین دست و پاگیر در مسیر تولید گفت: چرا باید چیزی را که خودمان تعیین کردیم به دنبال رفع محدودیت آن باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

علی زمانی رییس خانه صنعت استان قزوین در این جلسه بیان کرد: در پیمایش خانه صنعت از واحدهای تولیدی استان، در ارزیابی ما عمده ترین مشکل، تامین مواد اولیه است و اگر بتوانیم همین مورد را امروز حل کنیم در واقع بخش بزرگی از مشکلات حل می شود.

وی گفت: قانون، بند الف تبصره 18 را مصوب کرد تا در بخش نوسازی و طرح های نیمه تمام و سرمایه در گردش بتواند برنامه هایی را اجرا کند.

رئیس خانه صنعت استان افزود: امروز که در نیمه دوم سال هستیم فقط یک مورد از واحدهای صنعتی مورد تایید قرار گرفته است. هزار و صد و سی هشت میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده که یک سوم آن سرمایه در گردش است و مابقی آن را سامانه نمی پذیرد.

زمانی با اشاره به ایجاد برخی قوانین دست و پاگیر در مسیر تولید گفت: چرا باید چیزی را که خودمان تعیین کردیم به دنبال رفع محدودیت آن باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز