خبرگزاری کار ایران

ثبت 148 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۶۸

148 فقره درخواست تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت شده که از این تعداد تاکنون سه پرونده به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با ارایه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب در سال ۹۸،  افزود: همچنین ۲۹۴ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی ثبت شده که تاکنون ۳۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغ شده از سوی وزارت صمت، گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که تحقق آن برای پنج هزار و ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.  

کامران لشگری گفت: تاکنون ۱۵۸ فقره درخواست تسهیلات در سامانه مربوط ثبت شده است و در همین راستا تاکنون ۳۳ طرح جهت اخذ تسهیلات به مبلغ ۲۶۸ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند.

این مسئول گفت: اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد:طی هفته گذشته ۳۴ فقره درخواست تسهیلات توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفته و با ۳۱ مورد موافقت شده است.

 در ادامه جلسه در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۲ واحد تولیدی رسیدگی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز