خبرگزاری کار ایران

ممانعت از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۲۶۸

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از ممانعت از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز در ۲ روز پایانی هفته گذشته گفت: ۱۱ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن توقیف و از تردد ۳۱ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز نیز جلوگیری شد.

سرهنگ حسن‌پور افزود: با افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می‌کردند و همچنین ساماندهی گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی گفت: ۱۱ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان همچنین از اعمال قانون ۱۴۳ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان دو هزار و ۱۰۳ دستگاه اتومبیل و دستگیری ۶ نفر در این طرح خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز را از فعالیت‌های دیگر مجموعه انتظامی برای ساماندهی آن‌ها اعلام کرد و گفت: در ۲ روز پایانی هفته گذشته از تردد ۲۸ گروه گردشگری در قالب ۳ دستگاه اتوبوس، ۲۱ دستگاه مینی‌بوس شامل ۹۵۲ نفر و ۳ گروه دوچرخه سواری فاقد مجوز شامل ۲۱ نفر در استان جلوگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز