خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تشکیل بیش از ۵۰ پرونده برای تخلفات حمل و نقل بار درون شهری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۱۱

رئیس اتحادیه وانت تلفنی و پیک موتوری شهرستان اصفهان از تشکیل بیش از ۵۰ پرونده برای تخلفات حمل و نقل بار درون شهری از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید مجید حسینی با اعلام این مطلب اظهار داشت: دریافت کرایه خارج از استاندارد و عرف، حمل غیر تخصصی بار و آسیب به لوازم و بار مردم و سرقت بیشترین مواردی است که مردم در اتحادیه نسبت به آن شکایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم به وانت‌ها و کامیونت‌های غیر مجاز کنار خیابان که حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل انجام می‌دهند اعتماد نکنند افزود: این افراد به اضافه‌ی پیک‌های موتوری غیر مجاز مرتکب تخلفات فراوان شده اند که قابل پیگیری است.

حسینی افزود:شهروندان با مراجعه به نشانی اینترنتی اتحادیه وانت تلفنی و پیک موتوری شهرستان اصفهان از خدمات ۲۶۰ دفتر مجاز با رانندگان متخصص و مطمنن دارای کارت شناسایی بهره‌مند شوند.

رییس اتحادیه وانت تلفنی و پیک موتوری شهرستان اصفهان گفت: نرخ مصوب برای ۳ ساعت حمل اسباب منزل به همراه خودرو و ۳ کارگر مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان است که مازاد بر این ساعت کرایه خودرو نصف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نرخ مصوب کرایه برای پیک موتوری ساعتی ۳۵ هزار تومان، وانت ساعتی ۸۴ هزار تومان و نیسان ساعتی ۱۴۰ هزار تومان است که این مبالغ ازساعت دوم به بعد نصف خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز