خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز اتفاق افتاد؛

تعقیب و گریز پلیس و کُشته شدن سه سرنشین پژو ۴۰۵ در تصادف گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۰۶۱

نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره تصادف مُنجر به آتش سوزی اتوبوس با پژو ۴۰۵ در محور دهدشت _ گچساران و کُشته شدن سرنشینان پژو سواری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کُشته شدن سه سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در اثر برخورد با یک دستگاه اتوبوس و آتش سوزی این وسایط نقلیه در محور گچساران خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا اکبری" در بیان جزئیات این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی عبداللهی گچساران در ساعت یک بامداد، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد، اظهار داشت: یکی از سرنشینان خودرو در طی مسیر به سمت خودروی ماموران تیراندازی کرده که ماموران به ناچار با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها قصد متوقف کردن خودرو را داشتند.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راننده خوردو پس از اصابت تیر به لاستیک ها باز هم اقدام به فرار کرده که با وجود پنچر شدن لاستیک های خودرو پس از طی مسافت طولانی بر اثر بی توجهی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به استان بوشهر در حال حرکت بوده برخورد کرده که هر دو خودرو دچار آتش سوزی شدند.

اکبری با اشاره به اینکه سه سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در این تصادف شدید جان باختند، تصریح کرد: تمام مسافران خودروی اتوبوس بدون هیچ گونه صدمه ای اتوبوس را ترک کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ که متعلق به سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بود کشف و ضبط کردند و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز