خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق و تجهیزات وابسته در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۴۵۴

پانزدهمین نمایشگاه صنعت برق (قدرت، الکترونیک) تجهیزات و صنایع وابسته عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، علی جلوه گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ تیر ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزار کننده این نمایشگاه شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی بوده و این نمایشگاه در سالن فردوسی با مساحت ۴۵۰۰ متر مربع با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت برق برگزار می‌شود.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت حضور خواهند داشت که از این تعداد ۶۵ شرکت از خراسان رضوی و ۳۵شرکت مربوط به خارج از استان هستند.

جلوه گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه برق قدرت، برق الکترونیک، برق صنعتی و تجهیزات و صنایع وابسته فعالیت می‌کنند.

او گفت:در این نمایشگاه رویداد نیاز‌های فناورانه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت آب، برق و انرژی ویژه استان‌های شرقی و شمال شرق کشور توسط پژوهشگاه نیرو، گردهمایی بزرگ فعالین صنعت برق کشور به میزبانی سندیکای صنعت برق شعبه خراسان با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان و با محوریت بررسی چالش‌های صنعت برق و دوره‌های آموزشی مربوطه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز