خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تشییع هشت نفر از جانباختگان قطار«مشهد- یزد»

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۰۷۵

مراسم تشییع پیکر هشت نفر از متوفیان حادثه قطار مشهد-یزد صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، در این مراسم که از میدان امام رضا(ع) یزد و به سمت خلدبرین آغاز شد، مردم پیکر زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را بر دست گرفته و با مدیحه سرایی به سمت خانه ابدی آنها را منتقل کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مهران فاطمی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان استان یزد نیز در همراهی با خانواده های داغدار این حادثه در این مراسم همراه با دیگر مردم به عزاداری و تشییع پیکر متوفیان این حادثه پرداختند و بر سر و سینه می زدند.

آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان بر پیکر متوفیان نماز خوانده و با بدرقه خدام رضوی اجساد برای تدفین تحویل خانواده و بازماندگان آنها شد تا در محل‌های مشخص شده و مورد درخواست آنها تدفین شوند.

به گزارش ایلنا، هنوز پیکر چهار نفر از مسافران قطار پیدا نشده و پیکر سایر متوفیان این حادثه نیز از سوی پزشکی قانونی یزد در حال شناسایی است.

صبح چهارشنبه قطار مشهد – یزد به دلیل برخورد با بیل مکانیکی دچار سانحه شدیدی شد و با خارج شدن چند واگن از مسیر قطار، ۲۱ نفر از زائران حضرت امام رضا(ع) که در حال بازگشت به شهر خود بودند جان خود را از دست داده و ۸۶ نفر مصدوم شدند.

با توجه به زمان‌بر بودن مراحل شناسایی پیکر برخی از متوفیان و لزوم انجام آزمایش‌های DNA، بلافاصله پس از اتمام مراحل شناسایی هر یک از اجساد، هماهنگی لازم از سوی پزشکی قانونی با خانواده متوفی انجام و جسد برای تشییع و خاکسپاری به خانواده وی تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز