خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

کمبود آب شرب در روستاهای تفت/حفرچاه برای تامین آب در دهستان نصرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۰۳۸

مدیر امور آبفا شهرستان تفت از اولویت قرارگرفتن تامین آب روستای نصر آباد خبر داد و گفت: برای تامین آب در دهستان نصرآباد چاه حفر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدمهدی خلاصه‌زاده با اشاره به وضعیت آب شرب در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش نزولات آسمانی، روستاهای ییلاقی استان به دلیل هوابین بودن با بحران کمبود آب مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: روستای نصرآباد هم جز مناطق ییلاقی شهرستان است لذا شرکت آبفا شهرستان نیز پیش بینی های لازم را انجام و نسبت به اخذ مجوز حفر چاه از شرکت آب منطقه‌ای جهت تامین آب شرب این روستا اقدام کرده که متاسفانه با اعتراض ساکنین منطقه رو به رو  و از ادامه حفرچاه جلوگیری شد.

وی در ادامه اذعان داشت: در حالا حاضر آب دهی چاه مذکور تاحد زیادی افت کرده و شرکت آبفا شهرستان پیگیر صدور مجوز جدید از سوی شرکت آب منطقه‌ای است.

خلاصه‌زاده خاطر نشان کرد: همانطور که می‌دانید در روزهای تعطیل جمعیت غیردائم روستاهای ییلاقی استان چندین برابر شده که این خود مزید برعلت مصرف بیش از اندازه آب شده است و باعث مواجه شدن با بحران افت و قطعی آب در این روستا است.

وی تصریح کرد: لذا جهت جلوگیری از تضییع حقوق دیگر مشترکین اقدام به شناسایی مشترکین پرمصرف گردید و مقرر شد طبق ضوابط قانونی با آنها برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز