خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی یزد:

علت فوت جوان نخبه یزدی در دست بررسی است/آزمایشات زمانبر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۴۴۹

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد پیرامون شایعه فوت نخبه جوان یزدی گفت: موضوع در دست بررسی است و بعد از اتمام فرآیند بررسی نتیجه به مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فریبرز آیتی در خصوص کالبدشکافی مرحوم انتظاری اظهار داشت: روال عادی پزشک قانونی در خصوص تمامی فوت ها بر این است که پس از انتقال پیکر فریند کالبدگشایی آغاز و نمونه برداری های سم شناسی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پرونده بیمارستانی نیز اخذ می شود و نظر پزشکان نیز ضمیمه خواهد شد افزود: تمامی اقداماتی که از سوی تیم پزشکی انجام شده اخذ می شود و با انجام آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی، نتایج به مقامات قضایی اعلام می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد تصریح کرد: فرآیند انجام آزمایشات حداقل دو ماه طول می کشد چون نمونه های پاتولوژی بر اساس بافت بدن صورت می گیرد اما تلاش می کنیم بر اساس پرونده و مشاهدات نتیجه را زودتر به قاضی پرونده اعلام کنیم.

غلامعلی دهشیری؛ رئیس کل دادگستری استان یزد هم با تاکید بر اینکه از هرگونه گمانه زنی و شایعه در خصوص علت فوت پرهیز شود اظهار داشت: صحت خبر فوت یک نخبه یزدی که در برخی پیج‌های اینستاگرام و گروه‌های فضای مجازی مطرح شده، در دست بررسی است و تاکنون فقط در حد یک شایعه و بدون هیچ سند رسمی است.

وی با تکذیب شایعه تروریک  دانشمند یزدی عنوان کرد: کارمند یک شرکت عادی در بیمارستان فوت کرده و یکی از اقوامش برای مطرح کردن خود چنین شایعه ای را در فضای مجازی منتشر کرده که قطعا به دلیل شایعه پراکنی برخورد قانون صورت می پذیرد.

به گزارش ایلنا، خبر منتشر شده مبنی بر فوت مشکوک یک دانشمند هوا فضا بوده که صحت نداشته و در بررسی های اولیه مشخص شده که فرد فوت شده کارمند معمولی یکی از شرکت‌های صنعتی استان یزد است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری و فوت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز