خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در آیین افتتاح چندین طرح صنعتی؛

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد رفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۸۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد یزد شهر؛ قنات و قنوت و قناعت و سپس راهی شهر معدن خیز بافق شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الله عبدالملکی برای سفر یکروزه در بدو ورود به یزد به سمت شهرستان بافق حرکت کرد تا در آیین افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح صنعتی و معدنی شرکت کند.

زیارت امام زاده عبدالله شهرستان بافق، غبار روبی قبور مطهر شهدا، کلنگ زنی خط فرآوری سنگ های کم عیار و باطله معدن چغارت، کلنگ احداث کارخانه آهن اسفنجی، افتتاح پست های اختصاصی برق نخلستان و آفتاب، رونمایی سامانه باهم (درگاه ارتباطی مستقیم کارگران با مدیریت) و سامانه سوت زنی (درگاه افشاگری فساد) از برنامه های وزیر مردم در این شهرستان هست.

در ادامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع کارگران و بازنشستگان سنگ آهن مرکزی ایران حضور یافته و به سخنرانی می پردازد.

بازدید از معدن، دیدار با مدیران و معاونین شرکت فوق، دیدار با امام جمعه شهرستان و در پایان دیدار با فاطمی استاندار یزد از جمله برنامه های فشرده یک روزه وزیر مردم به استان یزد است.

 حجت الله عبدالملکی ودر اولین برنامه خود صبح امروز پس از ورود به بافق با حضور در امامزاده عبدالله این شهر ضمن زیارت این امامزاده واجب التعظیم، با نثار گل یاد و خاطره امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس را در آستانه 14 و 15 خرداد گرامی داشت.

فاطمی استاندار یزد، صباغیان نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین استانی در این سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز