خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

فروکش نسبی کرونا در استان اردبیل / 44 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۷۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 44 بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند.

علی محمدیان اردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تاثیر واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا در کاهش تلفات و ابتلا به این بیماری عنوان کرد: حضور افراد واکسن نزده در تجمعات و اماکن عمومی خطرآفرین است.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق هر سه نوبت واکسن کرونا برای ریشه کن شدن و مهار این بیماری افزود: مردم باید برای حفظ جان خود، خانواده و دوستان و همچنین سایر افراد جامعه در اولین فرصت نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا از خطرات این بیماری و جهش های احتمالی آن در آینده در امان باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی و بستری 12 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 44 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 13 بیمار وخیم گزارش شده است.

محمدیان اردی ادامه داد: در شبانه روز گذشته 10 بیمار کرونایی با وضعیت بهبود نسبی از بیمارستان ها ترخیص شدند و خوشبختانه در مدت یادشده مورد فوتی ناشی از کرونا گزارش نشده که این امر نشان از تاثیر واکسیناسیون در جامعه و همچنین تلاش بی وقفه کادر درمان در خدمات رسانی به بیماران را دارد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز