خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

پای امیکرون به 3 شهرستان اردبیل باز شد / شناسایی 18 بیمار جدید کرونایی در شبانه‌روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۷۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تاکنون سویه جدید بیماری کرونا موسوم به امیکرون در سه شهرستان اردبیل، مشگین‌شهر و بیله سوار مشاهده شده است.

علی محمدیان اِردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل گفت: تاکنون سویه جدید بیماری کرونا موسوم به امیکرون در سه شهرستان اردبیل، مشگین‌شهر و بیله سوار مشاهده شده که رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون مهم‌ترین راه پیشگیری از این سویه جدید است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته 18 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده اند و متاسفانه در مدت یادشده یک مورد فوتی ناشی از کرونا در سطح استان گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ترخیص 14 بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 87 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 20 بیمار وخیم گزارش شده است.

محمدیان اِردی افزود: در حال حاضر غیر از شهرستان پارس آباد که در وضعیت زرد قرار دارد مابقی شهرستان های استان در وضعیت آبی می باشند.

وی درباره آخرین آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون در استان تاکنون 912 هزار و 308 دوز واکسن در نوبت اول، 797 هزار و 648 دوز در نوبت دوم و 159 هزار و 569 دوز در نوبت سوم تزریق شده که مجموع واکسن های تزریقی در نوبت های سه‌گانه به یک میلیون و 869 هزار و 525 دوز رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز