خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

معتادان متجاهر نباید پس از بازپروری بدون برنامه رها شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۵۶۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: خروجی عملکرد قرارگاه اجتماعی استان باید در راستای محرومیت زدایی، فقرزدایی و ساماندهی آسیب های اجتماعی ملموس و موثر باشد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست قرارگاه اجتماعی استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید بر اساس زنجیره درستی از برنامه ها، دنبال شود.

وی ادامه داد: معتادان متجاهر پس از بهبود، نباید رها شوند بلکه ضرورت دارد نسبت به ادامه درمان، آموزش، مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای آنها اقدام شود.

عبداللهی گفت: شناسایی خانواده های نیازمند استان و تهیه بانک جامعی از اطلاعات آنها جهت برنامه ریزی دقیق ضرورت دارد.

وی افزود: همچنین باید آمار کودکان کار و متکدیان در نقاط مختلف استان احصا شود تا ساماندهی انها در مراحل بعدی کار قرارگاه قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: گروه های جهادی و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز فعالیت های بسیار خوبی را در مناطق محروم استان پیش گرفته اند، بنابراین باید هم افزایی بیشتری شکل گیرد تا اقدامات و برنامه ها نتایج مطلوب تری داشته باشند.

وی افزود: خروجی عملکرد قرارگاه اجتماعی استان باید در راستای محرومیت زدایی، فقرزدایی و ساماندهی آسیب های اجتماعی ملموس و موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز