خبرگزاری کار ایران

وزیراطلاعات درگرگان:

گلستان، نماد و سرآمد وحدت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۶۴۶

وزیر اطلاعات در گرگان گفت: استان گلستان همواره در حفظ و تقویت وحدت، نماد و سرآمد بوده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب  عصر امروز در جلسه شورای تامین گلستان اظهار کرد: اگر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق تمدن نوین اسلامی، اجرایی شدن و کاربردی شدن شعار سال را می‌خواهیم، باید بتوانیم خدمت خالصانه‌ای را به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: اگر مردم خدمت خالصانه را از مسئولان ببینند خود پایگاه اطلاعاتی می‌شوند و پشتیبان، حامی و فعال موثر مجموعه و مسئولان خواهند شد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: اگر امنیت پایدار داریم و در پرتو این امنیت پایدار مشارکت جدی مردم را در صحنه می‌بینیم در گرو این است که بتوانیم با تمام توان رضایت مردم را جلب کنیم و این را بدانیم که وقتی سخن از مردم می‌گوییم، مردم همه جامعه ما هستند و باید همه را ببینیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: مردم، ولی نعمتان ما هستند و زمانی که بتوانیم وحدت را در همه مذاهب حفظ کنیم و این وحدت مستحکم‌تر از همیشه باشد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در جهت بهبود رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی و انقلابی حجت الاسلام رئیسی تمام تلاش خود را در جهت خدمت به همه اقشار مختلف جامعه بکار گرفته است.

وزیر اطلاعات به دشمنی‌های دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر سه عنصر خدمتگذاری، خلوص و جلب رضایت مردم را در چار چوب فرمایشات رهبر عزیزمان بکار ببندیم بدانید دشمن در رسیدن به اهداف خود همچون گذشته ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب اضافه کرد: قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی جهانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز