خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

متخلفان اصناف قزوین در طرح نوروزی بیش از 400 میلون جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۴۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: متخلفان در طرح تسهیل کسب و کار نوروزی چهار میلیارد و 240 میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به پرونده‌های بررسی شده در طرح نوروزی گفت: در طرح نوروزی که 14 اسفند 1400 با همکاری چند دستگاه نظارتی و اجرایی در استان آغاز شد و امروز به پایان رسید 110 تیم گشت مشترک فعالیت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در مجموع 463 پرونده در تعزیرات بررسی شد که 458 مورد آن در زمینه کالا و خدمات، 3 پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و 12 پرونده هم در زمینه بهداشت، دارو و درمان بود.

وی عنوان کرد: با توجه به شعار امسال و اینکه هدف اجرای این طرح پیشگیری از تخلفات و تسهیل کسب و کار بوده، طرح ماه مبارک رمضان در ادامه طرح نوروزی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

این مسئول اظهار کرد: فعالیت گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم در طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح سراسری ضیافت، این اداره کل به همراه دستگاه‌های نظارتی ذی ربط به بازارهای اصلی عرضه کننده کالاها و خدمات اساسی این ماه از جمله مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر و بویژه شیرینی فروشی‌ها گشت‌های مشترک و بطور مستمر اعزام خواهند شد.

محمدی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در این ایام تاکید کرد: دراین طرح همه عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف  قرار گرفته‌اند و به پیشگیری از تخلفات صنفی و صیانت از  حقوق مصرف کنندگان بیش از پیش توجه ویژه‌ای شده است.

وی تاکید کرد: شعب ویژه‌ای برای تخلفات احتمالی ماه رمضان در نظر گرفته شده و پرونده‌هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می‌شوند خارج از نوبت و در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی خواهند شد.

محمدی یادآور شد: تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز