خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

طرح نوروزی تعزیرات قزوین تا پایان تعطیلات ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۸۴۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای طرح نوروزی تعزیرات حکومتی، واحدهای عرضه کننده محصولات تنظیم بازاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هر روزه بازرسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به برگزاری گشت‌های تعزیرات استان در قالب طرح نوروزی گفت: روز گذشته با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد و سلامت اداری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر جهت بررسی وضعیت بازار استان، بازدید به عمل آمد که برای یک فروشگاه پرونده تخلف گرانفروشی تنظیم شد و پرونده به علت تکرا تخلف بافوریت و تشدید مجازات همراه خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: در بازرسی از یک فروشگاه زنجیره‌ای دیگر که قیمت خرید قبلی گوشت را برمبنای قیمت جدید عرضه می‌کرد، پرونده تشکیل شده که در آستانه صدور رای است.

وی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از یک واحد تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی در استان بازرسی شد، این واحد که محصولات را بدون داشتن پروانه و ازمواد اولیه تاریخ گذشته و بی کیفیت تولید می‌کرد توقیف وانبار مواد اولیه تا رسیدگی و صدور رای پلمپ شد.

محمدی گفت: یک دستگاه خودرو که اقدام به قاچاق البسه کرده بود، با بیش از دو هزار ثوب انواع البسه در اتوبان قزوین–کرج کشف شد و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۴۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز