خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

صدور 653 جوازتاسیس واحدهای صنعتی در مرکزی طی سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۶۵

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سال گذشته 653 جواز تاسیس واحدهای صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی صادر شده است. میزان اشتغالزایی جوازهای تاسیس استان مرکزی در سال گذشته 20 هزار و 708 فرصت شغلی بوده که نسبت به سال 99 در حوزه اشتغال 33 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جودکی افزود: برای اجرای این مجوزهای صنعتی در استان مرکزی، 36 هزار و 205 میلیارد ریال برآورد سرمایه‌گذاری پیش بینی شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال 99 با میزان سرمایه گذاری 111 هزار و 60 میلیارد ریال بیش از 226 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: شهرستان‌ زرندیه با 175 جواز تاسیس بیشترین و شهرستان آشتیان با 3 جواز کمترین تعداد مجوزهای تأسیس صنعتی صادر شده سال گذشته در استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: در مجموع 1551 جواز تاسیس در نقاط مختلف این استان وجود دارد که عملیات اجرایی شمار قابل توجهی از آنها آغاز و برخی نیز پیشرفت‌های فیزیکی بالایی دارند.

جودکی تصریح کرد: بیشترین تعداد جواز تاسیس صادره موجود، مربوط به شهرستان های زرندیه و اراک و کمترین این مجوزهای نیز مربوط به شهرستان های خنداب و آشتیان است. همچنین بیشترین پیش بینی اشتغال نیز مربوط به شهرستان‌های زرندیه و ساوه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز