خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان:

خلیج فارس همچنان مواج است/از تردد با شناورهای سبک خودداری کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۲۳۱

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان گفت: از صبح یکشنبه به تدریج از میزان سرعت وزش باد و تلاطم دریا در مناطق دریایی کاسته خواهد شد و بهبود شرایط ترددهای دریایی مورد انتظار است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مرضیه سی سی پور در خصوص پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان، اظهار کرد: طی روز جاری، ضمن کاهش سرعت وزش باد در تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان، همچنان دریا با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی تا ساعات شب مواج خواهد بود.

وی افزود: سرعت وزش باد در جزایر غربی استان(کیش و لاوان) و همچنین مناطق شرقی جاسک، گاهی تا نزدیک به ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج نیز در محدوده ی ۲۰۰ سانتی متر  خواهد رسید، بنابراین، توصیه می شود، ضمن خودداری از تردد شناورهای سبک و قایق های تفریحی، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری در بنادر غربی استان صورت پذیرد.

سی سی پور با اشاره به اینکه از صبح یکشنبه به تدریج از میزان سرعت وزش باد و تلاطم دریا در مناطق دریایی کاسته خواهد شد و بهبود شرایط ترددهای دریایی مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: در سایر مناطق استان، آسمان صاف تا کمی ابری، هوا با غبار محلی همراه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: از لحاظ دمایی از فردا یکشنبه (۲۹ اسفند) در غالب نقاط استان افزایش ۱ تا ۳ درجه ای دما در طول روز پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز