خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس موادمخدر استان:

۹۴۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۳۵

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۹۴۰ گرم شیشه و دستگیری ۲ پخش کننده مواد در این استان خبر داد.

به گزارش  ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از توزیع کنندگان موادمخدر در انتقال مقادیری مواد به سمت قزوین، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین، با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی، افراد یاد شده شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ در حال انتقال مقادیر موادمخدر به قزوین هستند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل عبور این افراد در یکی از راه های ارتباطی استان اعزام شده و در نهایت نیز موفق شدند خودرو حامل مواد را هنگام ورود به استان متوقف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز در جامعه تاکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه به سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز